تبلیغات
مثل یک اتاق شلوغ - قرار بود سبز باشه ولی خیلی زرد شده!
 
درباره وبلاگ


اول سلام باش
همیشه دنبال درست کردن همچین وبلاکی بودم
یه منبع که بتونید چیزهایی رو که لازم دارید توش پیدا کنید
اما خیلی از وبلاگهای مشابه کم کم به سمتی رفتن که یا فی لتر شدن یا از حالت یه وبلاگ خوب و رسمی در اومدن
دوست داشتم همین کار رو توی وبلاگ اصلی م انجام بدم اما اونجا یه جورایی یه دنیای دیگه ست و دلم نمیاد که شلوع بشه
اینجا یه اتاق شلوغ هستش
فقط زحمت پیدا کردن چیزی که میخوای با خودت...
»» این وبلاگ در تاریخ 7 شهریور 92 از روی نسخه پشتیبان دوباره بازیابی شد.

مدیر وبلاگ : امید امیدی
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
مثل یک اتاق شلوغ
هر چیزی که بخوای
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
یك شبكه اینترنتی وابسته به ضدانقلاب معتقد است روزنامه های زنجیره ای، جنبش سبز را به «دنیای زرد زرد» تبدیل كرده و از این طریق كاسبی می كنند.
«بالاترین» كه به عنوان ترمینال مخالفان جمهوری اسلامی عمل می كند، در تحلیل خود نوشت: رندانه ترین برداشت از داستان دنباله دار مهدی هاشمی و نیك آهنگ كوثر كاریكاتوریست ناموفق و نه چندان خوش نام روزنامه های دوران مشهور به اصلاحات، فروكاستن جنبش سبز به جنگ حاكمیت است. این نتیجه گیری شتاب زده و مسبوق به سابقه، بر یك فرض استوار است، و آن پذیرش دربست بزرگ نمایی های كسی است كه به سیره و زبان لاف زنان قهوه خانه نشین دست و پایی می زند تا آبرو، و شاید اعتباری در میان مخالفان پیدا كند؛ و همه این ها نیز برآمده از یك زیرزبان كشی سخیف از سوی طرف حساب سابقش در شركت بهینه سازی مصرف سوخت است.
بالاترین با انتشار تصویر آگهی مانند روزنامه اعتماد و برخی روزنامه های مشابه می نویسد: زردنویسی های پس از انقلاب، پس از یك دوره فترت 15 ساله صورت گرفت و ناگهان بساط روزنامه فروشی ها به اشغال انواع و اقسام رنگین نامه ها مزین شده كه در آن مناسبات شغلی و عاطفی برجسته شد. زردنوشت هایی كه به تازگی پیرامون دوران بازداشت و آزادی مهدی هاشمی در صفحه نخست برخی از روزنامه های تهران، برخلاف روند جاری به چاپ رسیده، از مهوع ترین انواع این شیوه در مطبوعات ایران است؛ واقعاً پیدا نیست كه آیا متن های مورد اشاره از كیفیت نازلی نسبت به نمونه های درخشانش در روزنامه های مشهور به دوم خردادی برخوردار بوده اند، یا كیفیت سوژه در حافظه جمعی مردم آن قدر پایین بوده است، كه سرجمع آن به یك «تیاتر روحوضی» بدل شده است؟ شك نیست كه دبیران این روزنامه و حتی سفارش دهندگان این مطالب، به این امر واقف بوده اند كه دست و پا كردن عواطف در افكار عمومی برای شخصی چون مهدی هاشمی، اگر محال نباشد، كار بسیار دشواری است. پس انتشار این سلسله گزارشات زردنگار، بنا بر كدام ضرورت یا مصلحتی رخ می دهد؟ به راستی در ماجراهای چند ماه اخیر، جنبش سبز مخاطب دنیای زرد-زرد-زرد پیرامون خود بوده اند، یا مخاطب دست چین شده در برابر یك ناشی گری عامدانه!
یادآور می شود برخی نشریات زنجیره ای - اجاره ای به ویژه طی ماه های اخیر با انتشار تصاویر بزرگ از افراد خاص و نوشتن تملق نامه های مهوع سعی كرده اند ژست اپوزیسیونی از خود به نمایش بگذارند. هر چند در وابستگی برخی از این نشریات به مخالفان نظام تردیدی نیست اما طیف دیگری از نشریات یاد شده بیشتر دنبال كاسبی هستند و به نوعی كارچاق كنی و حق العمل كاری مشغولند كه اصطلاحاً اگر برای سوژه ها یا مردم آب نشود، برای صاحبان این نشریات نان می شود!




نوع مطلب :
برچسب ها : کیهان، 3 دی ماه، 3 دی ماه 91، خبر ویژه،
لینک های مرتبط :


یکشنبه 3 دی 1391 07:03 ق.ظ
وبلاگ خوبی داری !! مرسی از مطالب قشنگ !! به منم سر بزن !!

برای این که بازدیدت هم بیشتر بشه توی سایت های زیر لینک رو ثبت کن!!! رایگان هم هست!!

www.link118.com
www.link118.ir
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب